Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/28/2009

Egytálétel

Mr. Február nem hajlandó megenni a tintahalas bébiételt - amiért szeretném, de mégsem tudom kárhoztatni -, így kénytelen voltam tápszerkészítésbe fogni. Először főztem egy húslevest, majd szétválogattam a hozzávalókat, ezeket egyenként leturmixoltam és utána különböző felállásban újra összekevertem. Így előállítottam répás-krumplis-csirkés, spenótos-krumplis-csirkés és brokkolis-krumplis-csirkés kajákat.¹ Ha mondjuk valaki kiskoromban megmutatta volna, hogy néz ki a főtt csirkemell turmixolás közben/után, egy életre vegát csinált volna belőlem, még így is fontolgatom. Nettó két óra alatt max. 3 napi adagot sikerült lebotmixereznem, plusz a lefolyó is eldugult a brokkolipéptől. Ez nem valami hatékony, különösen az (elmegyek a közértbe+végtelen mennyiségű bébiételt veszek) = 15 perchez képest. Ha ezek után nem eszi meg, amit főztem, lelencbe adom.


¹Most, hogy így nézem, a krumpli és a csirke eléggé dominálnak.

1 comment:

zs. said...

Jó, de mondjuk a tintahalas bébiétel tényleg gusztustalan lehet (bár még nem volt hozzá szerencsém személyesen).