Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

11/10/2009

Baba-mama jóga, 1-2. rész

1. rész:
A nyáron Mr. Februárral beneveztünk a Paulay Ede utcai jógahely baba-mama jógájára, mert feltételeztem, hogy egy hely, ahol Laci tanít, az feltétlenül olyan óriáskirály, mint maga Laci. Ez sajnos nem volt igaz. A foglalkozást egy platinaszőke fitness-cica tartotta, méregdrágán (bérlet nem érvényes), egy tornaöltöző szagú, 40 fokos miniatűr szobában. Maga a foglalkozás abból ált, hogy párba osztott bennünket (nem lehetett választani, pedig én egy Samu nevű helyes gyerekkel és a hozzá tartozó helyes anyukával akartam lenni, ehelyett a kis Kopánnyal kellett lennem, akinek az anyukája egész idő alatt azon aggódott, hogy nem fogunk-e véletlenül rálépni az új napszemcsójára, ami GUCCI), és így felváltva kellett lóbálni egymás gyerekét, majd körbe-körbe kellett menni a szobában és ismét lóbálni a gyereket. Nem mentünk többet.

2. rész
Jennifer újságolta, hogy talált egy helyet egész közel, ahová gyerekeket is lehet vinni, sajnos nekem ma pont nem volt jó, amit nagyon bántam, de aztán ezután az üzenet után mégse annyira:
"The class was a mummy and us, run by volunteers"

1 comment:

saturninus said...

jesszusom, már múmiák is tartanak jógafoglalkozásokat?

[egyébként sajnálom, hogy nem váltál a platina nő "kismamájává"... tudniillik minden kismama az övé. a múltkor is azért nem mehettem be a férfi öltözőbe, mert "van bent egy kismamám".]