Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

2/09/2012

Miron utónevű gyermekünk napközbeni ellátást biztosító intézménybe történő felvételéről

Tessék, még egy párbeszédrészlet:
- Japán az EU szempontjából harmadik országnak számít.
- Biztos ebben?
- Teljesen.

Ezt a beszélgetést amúgy nem a gyerekekkel, hanem a bölcsőde vezetőjével folytattam, és külön szerencsének érzem, hogy Miron nem a szükséges politikai/földrajzi tudás megszerzéséért, hanem favonatozási és építőkockázási céllal fogjuk ősztől járatni.

Ezt követően felszólító levélben közölték, hogy ha így áll a helyzet, akkor leszek szíves haladéktalanul bemutatni Tojás úr érvényes tartózkodási papírjait, különben promt törlik Miron utónevű gyermekemet a listáról. És bár ezt egy mókusmintás, halványkék hátterű levélben tették, nincs kétségem, ha késlekedünk a dokumentumok prezentálásával, akkor ránk küldik az idegenrendészetet.

Amúgy most már számos példa áll a rendelekzésemre arról, hogy az úgynevezett intézményvezetőkkel kölcsönösen ellenszenvesnek tartjuk egymást. Én azért, mert nem szeretem, amikor felszólítanak. Őket nem igazán értem, én kedves ember vagyok, a magam módján konformista is. Bár Tojás úr szerint, ha élőben is ilyen arcot vágtam, mint amikor neki elmeséltem, akkor igaziból nincs min csodálkozni.

2 comments:

zs. said...

Az intézményvezetők ösztönösen idegenkednek az ilyen macerás "extra" esetektől, gondolom, legalábbis alázatos meghunyászkodást vártak, és sűrű elnézéskérést. E helyett tessék, kioktatod őket, hogy Japán nem tagja az EU-nak (pedig mindenki tudja, hogy de).

saturninus said...

...és ha igazi japánok lennétek, akkor nyilván sűrűn hajlongva bocsánatot is kérnétek, ezt nyilván az intézményvezető is tudja.

egyébként még örülhetsz, hogy nem a rókamintás papírt kaptátok halványpiros háttérrel: az már a második figyelmeztetés.