Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

2/19/2012

Trend - 2012 tél/tavasz

Ennek a postnak az lesz a tanulsága, hogy mindig érdemes csinos pizsamába beruházni. Én a születésnapomra leptem meg magam egy igazán pompás darabbal. Ma pedig különösen nagy hasznát vettem.

Méghozzá azért, mert ma volt az első nap, hogy reggel 8 órától MA-s hallgatókat vezettem be a mediációs jogba. Még tegnap este szépen felkészültem az órára, megnéztem a helyszínt, elterveztem az oda vezető utat, beállítottam az ébresztőórát reggel 6-ra és lefeküdtem aludni. Ma reggel hallom, hogy cseng az óra, de valahogy más hangon, mint szokott, meg halkabban is, mintha a fal tulsó oldaláról jönne a hang, de mindegy, azért rápillantottam a telefonra, hogy mennyi időm van még. A helyes válasz minusz másfél óra volt, merthogy 7:43 percet mutatott. Az ágyból való kiugrással párhuzamosan taxit rendeltem, a táskámba bedobtam néhány szükséges apróságot, úgyismint pendrive, jegyzetek, fogkefe, a pizsamafelsőre rákaptam egy zakót, az alsó részt, bár szintén csinos, azért lecseréltem, zokni, cipő, kabát, 7:48-kor már a taxiban ültem, diszkréten megmostam a fogamat, kifestettem a szememet és rájöttem, hogy hajkefét nem hoztam, de ekkorra (8:00) már meg is érkeztünk a főiskola elé, ami kis részben a gyér forgalomnak, nagyobbrészt annak tudható be, hogy a Kerepesi úton hozzávetőlegesen 90-cel mentünk, a campusra pedig a forgalommal szembe hajtottunk be. Ekkor kiderült, hogy készpénz nincs nálam, viszont nem indul el a kártyaleolvasó, a sofőr kedvesen felajánlotta, hogy alkalmazza a "varázsfújását", ami abból áll, hogy levesz valamit, befúj és drukkol, ehelyett felajánlottam egy véletlenül nálam maradt 10 eurós bankjegyet, amivel feltehetően mindketten jól jártunk. Az előadás ahhoz képest, de mondjuk szigorúan csak ahhoz képest jól sikerült, hogy ébredéstől számítottan 25 percen belül kezdtem bele és hogy félidőnél kevés híján szomjan haltam. Hazaérkezvén Tojás úr alaposan szemrevételezte az összeállításomat és azt kérdezte: te ma nem tanítani voltál? Pedig, amennyire ezirányú ismereteim terjednek, a divatbemutatók immanens lényege, hogy a modellek szándékosan össze nem illő vagy fehérneműnek látszó ruhadarabokban, kazalszerű hajjal vonulnak a kifutón.

6 comments:

saturninus said...

megkérdezhetem, hogy hogy mostál fogat (ráadásul diszkréten) a taxiban?

kérhettél volna egy varázsfújást az öltözékedre is, bár lehet, hogy akkor meg kellett volna ígérned, hogy éjfélre mindenképp hazaérsz, különben a taxi tökké változik.

egyébként honnan tudod, hogy Tojás úrnak van igaza? lehet, hogy megválasztanak a legtrendibb tanárnőnek az egész suliban.

zs. said...

Asszem én csúfosan leszerepeltem volna a szarvasos-rókás pizsimben (zakó ide vagy oda), valóban ideje beszerezni valami elegánsabb darabot. De lehet, hogy tényleg trendsetter leszel, és elterjed a pizsama attire, és akkor aratni fogok a rókással.

Sara said...

nem használtam fogkrémet, de remélem, hogy a fognyűvő manó még aludt ilyen korán.

én az egyszínű felsőre esküszöm, egyszer már a 400-ban is voltam pizsamában, mert nem volt kedvem átöltözni, de akkor minusz 10 fok volt és nem látszódott a pulcsi alatt.

kiselek said...

Én karácsonyra kaptam egy sötétpiros alapon nagy fehér pettyes pizsigatyát. Állati csinos. Esetleg elmegyek benne salsázni. Legalább nem kevernek majd össze a macskanadrágos tűsarkúsokkal.

nyolc_mini_vese said...

Na de mi történt az órával? Legközelebb szólj, kölcsön adom Rudit, ő garantáltan legkésőbb 6:30-kor kierőszakol az ágyból. És igen herzig pizsamái vannak. (elsőre meditációs jogot olvastam, kicsit furcsálltam is).

És most megpróbálom bebizonyítani, hogy nem vagyok robot, de én esküszöm nem tudom elolvasni a 80%-át az ellenőrző szövegnek.

Sara said...

azért előbb vennék fel pöttyös pizsamát, mint cicanadrágot.