Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/31/2012

ELMÜ-matek

Elnézést a hosszú szünetért és köszönet a kitartó bloggereknek, akik esetlég még visszalátogatnak. Energiánkat felemésztette a költözés és az állóháborúba merevedő harc az ELMÜ-vel, hogy visszafizethessük a pénzt, amit az előző blogbejegyzésben megkaptunk. A főbb állomások a következők voltak:
- először kaptunk egy levelt, hogy örömmel értesültek róla, hogy a Wesselényi utcai fogyasztási helyünkön is az ELMÜ-t választottuk (ez felthetően a másik bácsi lakása, aki a pénzt a mi kódunkkal fizeti), és rögtön fizessünk is 97 ezer forintot. Ekkor megint telefonáltam, hogy inkább írjanak arról egy levelet, ami a valóságban történt, mert nem szeretném a Wesselényi utcai fogyasztóban azt a képzetet kelteni, hogy eztán én fizetem a számláját.
- Ezután kaptunk egy újabb levelet, amiben leírták a szerencsétlen eseményt, és küldtek egy csekket 102 ezer forintról Gondoltam, hogy ezen az 5 ezer forinton már nem fog múlni, befizettem.
- Két héttel ezelőtt postán kaptunk 112 ezer forintot, ezzel párhuzamosan egy értesítőt, miszerint 1077 forint túlfizetés mutatkozik a számlán.
-A múlt héten kaptunk egy újabb levelet, miszerint 200 ezer forintot valaki tévesen utalt a számlánkra és most fizessünk 105 ezer forintot vissza.
- Klári néni, a bérbeadónk, illetve már csak volt bérbeadónk tényfeltáró szándékkal személyesen fáradt be az ügyfélszolgálatra, ahol kérdéseire felváltva a "nem tudom" és az "ez nincs benne a rendszerben" válaszokat kapta. Végül abban maradtak, hogy mi befizetünk 102 ezer forintot, de ebből visszautalnak 3100 forintot. Az, hogy miért nem fizethetünk inkább 98,900 forintot, nem derült ki. Az viszont igen, hogy a téves utalások azért jöttek a számlára, mert a Wesselényi utcai bácsi csekkjein rossz azonosító szerepel
- Klári néniben felmerült, hogy ha ez így van, akkor esetleg tenni kellene ez ellen, hogy pontot lehessen tenni az ügy végére. Erre, és bevallom, ez minden várakozásomat felülmúl, azt javasolták neki, hogy megadják a Wesselényi utcai bácsi telefonszámát, hívjuk fel és mondjuk meg neki, hogy dobja ki a csekkeket.
Mindenki szerint hülye vagyok, hogy vissza akartam fizetni a pénzt. Most már kicsit szerintem is. Viszont érdemes lenne rákeresni a Wesselényi utcai bácsiról, hátha vicces posztokat olvashatunk arról, hogy két hónapja kikapcsolták nála az áramot.

No comments: