Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

5/16/2012

Hangjáték két hangra és zongorára

(zene)
- Elektromos művek számlainformáció! Miben segíthetek?
- Szeretnék információt kérni egy visszafizetéssel kapcsolatban.
- Hallgatom!
- Most kaptam vissza 42 ezer forintot túlfizetés címen Önöktől, de már egyszer a múlt hónapoban is visszakaptam nagyjából 50 ezret, és attól tartok, hogy valami hiba csúszott a rendszerbe.
- Utána nézek, tartsa!
(zene)
- Nemrég fizetett be 42 ezer forintot, ez lehet az?
- Nem rémlik, hogy 42 ezer lett volna a villanyszámlánk, 8 ezer szokott lenni.
- Utána nézek, tartsa!
(zene)
- Megnéztem, egy cég a maguk azonosító számára fizetett be kétszer is egymás után.
- Értem.
- Remélem, nem vette át a pénzt?!
- De igen, átvettem.
- Hiszen nem is a magáé!
- Akkor még nem tudtam, ezért is telefonáltam...
- Vissza kell fizetnie! Most azonnal ráterhelem a 92 ezer forintot a számlájára és átteszem az ügyét a tartozáskezelő osztályra! Küldök egy csekket vagy menjen be minél hamarabb az ügyfélszolgálatra és egyenlítse ki a tartozását!
- Valójában ugye nincs is tartozásom.
- De van, most terheltem meg a számláját.
- Azért késedelmi kamatot nem szeretnék fizetni...
- Meglátom, mit tehetünk!
(zene)

2 comments:

kiselek said...

Azért nem teljesen hülyeség, hogy az ilyen beszélgetésekről hangfelvétel készül. OMFG.

Sara said...

update: azóta se küldték a számlát. most már balek vagyok, ha direkt kérem, nem?