Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

4/27/2010

Szuszpenzió

Mit tagadjam, elég sok problémát okoz a Gedeon okán fennálló permanens hányinger. Az elmúlt 5 héten végigpróbáltam a könyvekben, fórumokon és hasonló helyeken fellelhető összes természetes ellenszert - teljesen eredménytelenül. Mivel felvilágosult kismama vagyok, aki hisz a modern orvostudomány eredményeiben, nőgyógyászom tanácsának kikérése után vásároltam egy szuszpenziót a tünetek enyhítésére. Többek között az alábbi mellékhatásokkal számolhatok: agyvelőbántalmak, szellemi hanyatlás, csontanyagcsere zavarok. Megoszlanak a vélemények a hatásmechanizmusról, Ei szerint az agylágyulást követően nem fogom tudni, mi az hányinger, szerintem pedig a titok nyitja, hogy amikor már annyira rosszul vagyok, hogy elindulok az üvegért, eszembe jut a tájékoztató és rögtön arra gondolok, hogy egy kicsit még azért bírom.

1 comment:

balint said...

borinak anno akkor mult el a hanyingere, amikor abbahagyta a terhes vitamin szedeset