Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

9/01/2010

100 cm

Ennyi a körfogatunk Gedeonnal. Érdekességképpen jegyzem meg, hogy Mr. Februárral hétre pontosan ugyanekkora voltam. Sőt, valójában eddig minden adat megegyezik az első terhességével. A fő különbség abban van, hogy itt senki nem aggódik a súlyom miatt, Japánban ilyenkor már rég heti rendszerességgel beszélgettem a táplálkozási tanácsadóval arról, hogyan tudnám megfékezni a rapid súlygyarapodást. Emiatt hatalmas bálnának éreztem magam, pedig visszanézve a képeket, nem voltam olyan óriási. Ezzel szemben most úgy látom, hogy egész jól tartom magam, viszont elnézve a nyaraláson készült fotókat, a valóságban hatalmas bálna vagyok.

No comments: