Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/08/2010

A 13 és 3/4 éves Adrian Mole titkos naplója

"Április 3. Szombat
Reggel 8. Anglia hadban áll Argentínával! Épp most mondták be a negyedik műsorban.Halálizgatott vagyok. Egyrészt azt gondolom, hogy ez szörnyű, másrészt, hogy marha izgalmas.
Reggel 10. Felébresztettem apát, és elújságoltam: Argentína megszállta a Falkland-szigeteket. Kiugrott az ágyból, azt hitte, hogy a Falkland-szigetek a skót partoknál vannak. Amikor elárultam, hogy tizenháromezer kilométerre, visszafeküdt, és fejére húzta a takarót."

Pontosan ennyit tudok a Falkland-szigeteki háborúról, ezt viszont fejből, mert Adrian Mole titkos naplóját legalább tízszer olvastam, de ez pont elég volt arra, hogy ma állati okosnak tűnjek nemzetközi jog órán. (Gondolom, a most alapkézésre járó diákoknak olyan Adrian Mole, mint nekem Timur Lenk és csapata.) Ezzel le is tudtam az órai felszólalást, így nem derült ki, hogy a többi említett nemzetközi jogi konfliktusról még sohasem hallottam.

No comments: