Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

3/22/2011

1 ív

A gyereknevelés nem kedvez a tudmányos munkának (ez egyébként fordítva is igaz), de ennek ellenére elkészültem életem első, jogtudományi szempontból felbecsülhetetlen értékű cikkével, amelyet hamarosan nyomtatásban is kézhez vehetnek a japán munkaügyi kapcsolatok iránt érdeklődők, meg azok is, akik egyéb okból forgatják a Jogi Tanulmányokat.

8 comments:

saturninus said...

és mi a tanulmány címe?

Sara said...

tényleg érdekel? mert akkor szívesen megmondom (bár ki fogsz gúnyolni érte, de akkor is)

saturninus said...

tényleg érdekel!
és csak akkor gúnyollak ki, ha szerepel benne a "pupiklasszika" szó.

Sara said...

Az érdekvédelem és participáció kihívásai (a pupiklasszikus) Japánban

nyolc_mini_vese said...

Mondjátok el a képzetleneknek is, hogy mi az a pupiklasszika? Engem egyébként esküszöm érdekelne, majd nekem is a japán munkajog lesz a hobbim, szarok én a dekopázsra.

saturninus said...

hohohó, de hiszen ez maga az üzemi tanács! persze nem mondom, hogy egy japán üzemi tanács nem egzotikusabb, mint egy biatorbágyi... de lehet, hogy japánban nem ráznak kefírt ipari kamerázás közben.

a pupiklasszika pedig... eh, ezt nem lehet így, pár szóban leírni.

nyolc_mini_vese said...

Akkor el kell olvasnom Tollasfáné Bojkott Brigitta "Bevezetés a pupiklasszikába" című művét? Régóta tartok ettől....

saturninus said...

pedig alapmű.