Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

6/30/2008

Hétvége Tokióban

Ehhez csak 18 órát kell repülni, ezért azoknak ajánljuk, akiknek nincs idejük Hawaii-ig menni, de otthon mégsem akarnak maradni.

Szombaton kelj reggel 6-kor és menj be az irodába, mint rendesen. Vegyél részt a 2008-09 pénzügyi év tervezésén, csinálj úgy, mint akit érdekel, akkor is, ha tudod, hogy az évből 10 hónapot gyesen leszel. Késői ebédedet költsd el az indiai kifőzdében, ahol a bácsik lelkesen integetnek, és fejből tudják, hogy B-menüt kérsz (saláta, zöldséges curry, pita, rizs, joghurtos desszert és chai). Ha már úgy adódott, hogy párod még jó két órát tervezi pénzügyi évnek azt a részét, ami nem rád tartozik, vásárolgass a környéken. Vedd meg azt a szemöldök trimmelőt, amit az összes kolléganőd dícsér, és vegyél finom kenyeret a francia pékségben, amit azután otthon a "Polish sausage" fantázianevű húsipari termékkel és sok savanyúkáposztával tálalj, majd anekdótázz a barátaiddal Bécsben töltött szép napokról és az ott elfogyasztott kolbászokról.

Vasárnap kelj későn, tarts szépségnapot és az újjonnal beszerzett szemöldöktrimmelővel úgy vágj bele az ívbe, hogy azután legalább 15-20 perc legyen, mire szemceruzával begyakorlod, hogyan tüntesd el a lehető legjobban a hiányzó részt. Engedd el a füled mellett a "valamit csináltál a szemöldököddel?" kérdést, és süss csokis-narancsos muffint, amit koffeinmentes teával a kanapén estig majszolj.

4 comments:

saturninus said...

ööö...bevezették a szombati munkanapot japánban?

más: ugye azért nem úgy nézel ki, mint az évfolyamról a Gonosz Boszorkány (a rajzolt szemöldökkel)? :)

Sara said...

Csak annyiban nem, hogy én nem sötétkék szemceruzát használtam, de a helyzet elég válságos. 2 hét, amíg visszanő.

kiselek said...

1. Mi az ég haragja az a szemöldöktrimmelő? A csipesz már túlhaladott? Vagy olyan szemöldököt növesztettél, mint Körmendi Jánosnak volt, és most már csak trimmelni lehet?

2. Én úgy hétévesen megszállottan utánoztam az anyukámat, és rettenetesen igyekeztem, hogy felnőtt nőt varázsoljak magamból (foglalkozását tekintve táncosnőt). Ehhez otthon folyamatosan lurex estélyiben és tűsarkú szandálban nyomtam (később ennek következtében az orthopéd az achilles ín meggyúlását és enyhe bokasüllyedést állapított meg, de ekkorra már úgyis kitörtem a szanó sarkát, és úgy már rövidebb ideig bírtam benne). A smink alap volt, és egyszer bevillant, hogy én is kiszedem a szemöldökömet, ahogy anyukámtól láttam. De a csipesszel nagyon fájt, úgyhogy a kisollóval folytattam. Bruttó 20 másodperc alatt levágtam a fél szemöldökömet, és rohadt sokáig nem nőtt vissza. Iszonyú hülyén néztem ki, és persze ezt mindenki meg is jegyezte.

zs. said...

Nem kétséges, hogy a jófejek Tokióban trimmelnek, csak a hülyék nézik a cápákat havajon bozontos szemöldökben!