Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/08/2009

unintentionally mean

haha, ezt muszaj gyorsan megirnom. ma ora elott eppen a programkoordinatorral beszelgettem, amikor Mr.Korabban_a_harvardontanitottam berobbant az obligat armani oltonyeben, majd levegonek nezve engem feltett 5 erdektelen kerdest a koordinatornak. Kesobb osszefutottunk a liftnel,megkerdezte, h ilyen fiatalon miert liftezek, mehetnek lepcson is. Mondtam, h a cipom miatt, o is kiprobalhatna a magassarkut, pompasan menne az oltonyehez. Csak amikor kiszallt, tunt fel, h kabe fel fejjel alacsonyabb nalam.

3 comments:

zs. said...

Pörszö, biztos nem direkt. Ezek után ne csodálkozz, ha "véletlenül" leönt levessel a menzán. Amúgy meg nyilvános helyen nem akarna cipőt cserélni, mert hát ugye a piros körömlakk...

saturninus said...

...nem beszélve a tapírról átragadt csillámporról az alsógatyáján.

kiselek said...

Büszke vagyok rád, Kicsisára! :)