Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/10/2009

A végső diagnózis:

roseola infantum.
Ezúton is elnézést kérek a helyi rendelő munkatársaiért a korábbi nem túl pozitív sorokért, azokért, amiket pedig csak gondoltam, pláne.

A kórházban mutatott a doktorbácsi képeket, hogy mikor nem kell megijedni a kiütések állásától és mikor igen. Ez nagyon hasznos volt, azzal együtt, hogy a gennyedző-hólyagostól fölfelé magamtól is gyanút fogtam volna.

A vizit során kezembe akadt életem leggusztustalanabb képeskönyve is, ez egy játékos tankönyv volt a szervezet működéséről, rajzolt nénikről és bácsikról lehetett letépőzárazni a bőrt, hogy lássuk mi van alatta. A fotorealista cseplesz vitte a pálmát (mint ahogy élőben is).

6 comments:

saturninus said...

rózsahimlőcske?
az ugye nem vészes?

cseplesz cseplesz cseplesz cseplesz cseplesz (már a szó önmagában sem kutya)

Sara said...

en is azt hittem, de harom napos laz a megfeleloje, nem veszes.
cseplesz cseplesz cseplesz

zs. said...

Csodálkozom, hogy valami dizájnguru nem csinált még eddig csepleszes tapétát. Biztos vennék mint a cukrot.

kopeti said...

nincs olyan szo, hogy cseplesz. Ezt ti talaltatok ki.

Unknown said...

Peti: http://www.kislexikon.hu/cseplesz.html :)

Sara said...

szerintem inkabb butorhuzatot vagy pulovert kellene csinalni, akkor jobban atjonne a textura