Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

1/21/2011

Szépségpercek

Hát én ezt nagyon meg tudom érteni. Életem legvékonyabb szakaszában is L-es volt a japán méretem, a mostaniba bele sem mernék gondolni. Bár a kettős igénybevételnek köszönhetően gyorsabban tűnnek el a kilók mint két éve, de azért most sem jelentek közvetlen veszélyt Heidi Klum Victoria Secretes szerződésére.

A kettős igénybevétel másik velejárója, hogy a hajmosás is programszámba megy, a festést meg eddig nem sikerült beiktatni. Igaz, a 90-es évek elején volt már divat a lenőtt melír - pl. az All Saints tagjai az együttes teljes fennállása alatt ilyet viseltek - várhatnám, hogy újra terndi lesz. Ki tudja persze, hogyan korrelál a lenövés a lemezeladási számokkal. Mondjuk az én albumom sikertelenségét elsősorban nem a melírcsíkok hajtőtől számított távolsága alapozná meg.

5 comments:

zs. said...

Tekintve, hogy a hajmosás nekem már egy csecsszopóval is programszámba ment (legalábbis az első 1-2 hónapban), jobb lesz, ha már most hozzászokom a gondolathoz, hogy ezúttal kénytelen leszek a rasztákig elmenni. De bizonyára jól fog állni. A lenőtt melír pedig még mindig jobb, mint az "alsó traktus fekete felső traktus fehér", amit az az egyetemi társnőnk viselt, aki énekese volt egy méltán híres akkori zenekarnak (aminek már elfelejtettem a nevét).

saturninus said...

a keresett név a "unique", völgyesi gabival (néha azt gondolom, hogy már rég nobel-díjas lennék, ha a hülye információk helyett mondjuk fizikával foglalkoztatnám egyes agysejtjeimet). akkori énjének szelleme a szentkirályi utcai CBA-ban kísért: az (eléggé életunt) pénztáros lány szemöldökvonalától felfelé platinaszőke, onnan lefelé sötétbarna hajkoronával húzza le a vonalkódokat.

egyébként mindannyian soványak vagyunk, de izmosak.

Sara said...

és ki tudja, milyen távlatokat nyit, ha kipróbáljuk egymás szépítőszereit.

zs. said...

A CBA-nál ez valami cégimidzs lehet, mert én is láttam egy ilyet a délinél lévőben, bár ott a színkombináció a bordó-fekete volt (ami kísértetiesen hasonlított a reklámszatyruk árnyalataihoz).

Sara said...

reklámszatyor, reklámszatyor, reklámszatyor