Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

1/28/2011

1984

Mostanában a tenger szabadidőmben kutatok. Hogy gyorsabban menjen, igyekszem más kutatásokat olvasni. Ehhez kiváló forrásnak tűntek a sok helyen idézett Munkaügyi Kutatóintézet által készített tanulmánykötetek. Így, hogy per Munkaügyi Kutatóintézet nem találtam semmit, találtam helyette egy Szociálpolitikai és Munkaügyi Intézetet, ami idő közben igen hazafiasan átalakult Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézetté és ahol nem vették fel a telefont. Annyit sikerült kiderítenem, hogy korábban a GKM alá tartozott, ezért felhívtam a minisztériumot, ami ugye ma már az igen találó Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium névre hallgat, feltehetően azért, hogy könnyen meg lehessen különböztetni a külföldi gazdaságok fejlesztésével foglalkozó intézményektől. A telefonban szépen előadtam, hogy mi járatban vagyok, majd még kétszer, mert rossz helyre kapcsoltak és harmadjára már készültem is, hogy elsüssem azt az időközben kieszelt kis viccet, hogy nyilvánvalóan átalakultak Nemzeti Munkaügyi Kutatóintézetté, de erre nem volt lehetőségem, mert a telefon túlvégén a fiatalember közbevetőleg megkérdezte, hogy mi az a GKM.

2 comments:

saturninus said...

kiigazítással kell élnem: az ex-GKM-et még a gonosz előző kormány keresztelte el NFGM-re (nyilván álhazafiasságból), a tárca mai neve azonban "sima" Nemzetgazdasági Minisztérium, azaz NGM. ennek jegyében bekebelezték a PM-et is.

nyolc_mini_vese said...

látod, mud, bandit kellett volna felhívnod.
én, ha meghallom a minisztérium szót, már teszem is le a telefont, kapcsolom el a tévét, rejtem el az újságot.