Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

11/13/2008

Alom

Azt olvastam, hogy a szules elotti almok kulonos jelentoseggel birnak, az anya rejtett szemelyisegjegyeit tarjak fel. Hat en ma azt almodtam, hogy elkesunk a korhazbol, ezert inkabb ugy dontok, hogy bemegyek az irodaba. Egy ertekezlet van eppen, leulok a fonokom melle, aki egy testresimulo, parducmintas dzsorzeruhat visel, majd hirtelen felugrik az asztal tetejere es razendit egy porgos enka dalra amit tanccal kiser.

Most eppen a korhazba tartunk, minden velunk van, kiveve a terheskonyvemet.

4 comments:

Unknown said...

Hajra Aron! Bar ez a lesbilit erdekes elojel...

zs. said...

Áronnak is kell teshezsimuló párducmintás dzsörzéruha! Szerintem az álom egyértelműen ezt jelenti.
Már nagyon szeretném látni Áront (már csak a megfelelő párducminta árnyalat kiválasztása miatt is)! Gondolom ti még nálam is jobban...

saturninus said...

támogatom a párducmintás dzsörzéruhát áron részére is. nekem van is hozzá alapanyagom (egy-két fotóhoz háttérként használtam, de azt hiszem, ebben a minőségében kifutotta magát...)

joko said...

Sziasztok!

Sok-sok szeretettel gratulálunk, sok boldogságot Nektek

puszi gyuri és ildikó