Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

11/03/2008

The nesting instinct 2

A szakirodalom nem szól arról, amikor a házaspárokat együtt ragadja magával a fészekrakási láz, mi mindenestere teljesen átrendeztük a lakást, ezen belül is főleg a gyerek- és nappali szobákat, összekötve egy, a sarkokra is kiterjedő takarítással. Holnap megérkezik az új íróasztal is. Egyedül a kis kerek asztalnak nem lett helye, de - mint egy rendes japán bútorhoz illik-, összecsukható, ezért majd a szekrényben várja ki az alkalmas pillanatot, hogy ismét életünk része legyen.

A lakberendezési akciót egy kiváló vacsorával gondoltuk megünnepelni, amihez többek között két pompás fej salátát is beszereztem. A konyhában kiderült, hogy az egyikben nagy fekete bogarak laknak, míg a másik sűrű rózsaszín levet eresztett, ezért az ünnepi vacsorát paradicsom körettel készítettem. Elfogyott ezen kívül kiadós amerikai palacsinta adag is, mintegy fél liter juharsziruppal együtt. Kíváncsi vagyok, a juharszirupnak létezik-e más felhasználási módja, minthogy eláztassuk benne a palacsintát.

Most pedig arra várok, hogy elkészüljön a mai forró fürdőm, amit orvosi javallatra kell vennem. Ennek érdekében beizzítottuk a vízmelegítős kádat, de mivel nem találtuk meg a használati utasítást, nem jöttünk rá, hogy lehet bekapcsolni az időzítőt, a segélykérő gombot viszont kétszer is megszólaltattuk. Láttam egy propektusban, hogy lehet kapni vízálló minitévét az otthoni fürdőzéshez. Lehet, hogy idővel hozzá lehet szokni a forró vízhez, de nem hiszem, hogy én az időjárásjelentésnél hosszabb műsort végig bírnék nézni a 42 fokos vízben, így is komoly erőfeszítést jelent a kezemet lent tartani.

12 comments:

saturninus said...

csoda, hogy áron egyáltalán megfogant japán földön (illetve csoda, hogy a japánok még nem haltak ki úgy általában), mert amikor én a beppu-i autentikus onsen-ben a víz alá merültem, nagy erőfeszítésembe került, hogy ne üvöltve szálljak ki rákvörösen a medencéből, hanem nyugodtságot mímelve lépdeljek ki belőle, mintha éppen csak egy két másodperces fürdőre vágytam volna (míg a helyiek 10-20 percet is eltöltöttek a katlanban).

ja, és a mondat két fele között az a kapcsolat, hogy mint fiúnak óhatatanul is eszembe jutott, hogy hogyan készül a lágytojás.

[uncest: amikor NEM testvérek lépnek egymással szexuális kapcsolatra]

kopeti said...

most ezt nem ertem. a viz leegette a futyidet, vagy mi?

zs. said...

Nekem kifejezetten ellenjavallották a forró fürdőt (amit nem nehéz betartanom, mert amúgy sem szeretek, egyszer majdnem elájultam, mikor kiszálltam a kádból, a fürdőszobai csempén kellett lehűteni magam). Kb. ez volt az egyetlen tiltás, amit mondtak. Ezt is felveheted az "ellentmondásos tudományos igazságok" listára.

saturninus said...

jó, peti, akkor mást mondok: nem lágytojás, hanem keménytojás.

tojás.

nyolc_mini_vese said...

Gyenge szívűek vagytok, ez azért van.
Én imádom a tűzforró fürdőket,

[mozlisha: a muzulmán mázlista ]

Sara said...

A fürdőt itt kifejezetten ajánlották az első perctől kezdve, ha már kiskorától forrázák az embert, szerintem nem gond, de az én kis szervezetem ehhez nincs hozzászokva (szervezetelmélet). Egy esetben tényleg jó dolog az onsen, ha szabadtéren van és közben esik a hó. Bandi, te viszont Augusztusban próbáltad ki, ami forró víz nélkül is eléggé katlanszerű.

kopeti said...

ja! hogy a kis golyoid! hat miert nem ezt mondod?!

nyolc_mini_vese said...

Tiltakozom. Nem akarok Bandi golyóiról olvasni az interneten.

sometc

Sara said...

A nem ideillő kommenteket a szerkesztők a jövőben törölni fogják.

saturninus said...

én igyekeztem irodalmi módon körülírni, és igenis, hogy ideillő.
és melissa csak olvasson mindenről, ami itt felmerül. ez egy felvilágosult közösség.
én a cenzúra ellen tiltakozom!

saturninus said...

titkoskód-vicc:

Mit csinál a diszgráfiás terrorista?

ROBANT.

hahaha.
(könyörögve kérem a szerkesztőket, hogy ezt a megjegyzést se töröljék!)

zs. said...

Úgy van, úgy van! Én is a mellett vagyok, hogy minél többet olvashassunk Bandi genitáliáiról. A közepes minőségű szóviccek kimoderálása már nehezebb dilemma, de hát virágozzék száz virág...