Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

11/01/2008

Karácsonyi hangulat

Véget ért a Halloween-dömping, és rögtön át is adta a helyét a karácsonyinak. Tegnap a csillámló fehér, fekete és piros műfenyők láttán azon gondolkoztam, hogy ide vajon miért csak a full-giccs ért el, amikor Anyu rávilágított, hogy ezek mind nagyon messze vannak az igazi karácsonyi rémálomtól, ami ezúttal is a Quelle-katalógus segítségével ért el hozzánk:

3 comments:

saturninus said...

eddig sosem akartam karácsonyfát, de ilyen rózsaszínt viszont már akarok.

most is vicces a kód, de csakazértsem írom ide.

nyolc_mini_vese said...

Igen, ezt a fát én is kiszúrtam magamnak! Szerintem Bandika a te lakásodba még illene is. De asszem drágaság volt... Mondjuk élethosszig tartó befektetés, az is biztos.

Közben megnéztem, 5500 forint. Ha azt vesszük, hogy még vagy hetven év hátra van, akkor karácsonyonként 80 forintba kerül. A hülyének is megéri.

Sereoi - én be merem írni!

zs. said...

Persze az sem mindegy, hogy az ember miféle műkarácsonyfát vesz. Mert van a leggagyibb, ami csak úgy van, aztán egész évben porosodhat a pincében, aztán van az összecsukható, ami már jobb, mert milyen praktikusan el lehet tenni valahova, és végül az igazán igényesek részére ott van az összecsukhatós, saját ízlésesen kivitelezett dobozzal. Asszem ez utóbbi árából egy kisebbfajta fenyveserdőt is lehet venni, de nehogymá a műkarácsonyfán spóroljon az ember. Tralti