Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

8/27/2009

Ma a változatosság kedvéért egy kávézóban "dolgoztam", azaz okos jegyzeteket készítettem. A kávézó egy nagy kereszteződésben van, aminek a szemközti oldalán egy 3 emelet magas televízió van, amin (gondolom a reggelre való tekintettel) rajzfilmet adtak. A rajzfilm kisautókról szólt, akik strandra mennek, az egyikük leég, mert társai figyelmeztetése ellenére sem keni be magát naptejjel, a másikuk találkozik egy repülő benzinkúttal, amiből tej jön, a harmadik pedig homokozás közben magára haragítja a futóhomokot(?), ami beborítja, de azután kibékülnek. Ennél azért még a Varjúdombi Mesék is jobb volt.

Azután felmondtam, azaz közös megegyezéssel távoztam a cégtől. Nagy meglepetés senkit sem ért, miután Alice már 3 hónapja telekürtölte vele az irodát, plusz még a nyaralás előtt mondtam, hogy majd ha hazajövök, akkor ez lesz, de azért kicsit rossz érzés volt. Azért a jövő heti céges piknikre még alkalmazottként, és nem Ei feleségeként lettem meghívva.

Ezt egy jól sikerült shoppinggal ünnepeltem, amin eredetileg un. felnőttes kiállású, komoly darabokat akartam begyűjteni, ehelyett vettem egy piros-kék kockás kabátot és egy klassz pöttyös blúzt. Legfeljebb legközelebb a Vidámparkba helyezkedem el.

No comments: