Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

8/23/2009

Strandélet

Az Arakawa Természetpark, ami pont mellettünk van, egy víztisztító üzemet takar el, ez abból áll, hogy a földszinten van a víztisztító üzem, és ezt nagyjából befedi az első emeleten található park. Elég jó kis park, van benne tó hattyúkkal és teknősökkel, csermely békákkal, teniszpálya, baseball-pálya, mászókás játszótér, közlekedési gyakorlópark és végül, de nem utolsó sorban, gyerekstrand. Tegnap kettesben voltunk Mr. Februárral, aki roppant módon élvezte a lebegést és a fröcskölést. Ma pedig családi programként hárman mentünk. Míg tegnap, miután ellenőrízték a vízálló pelenka helyes viselését, gond nélkül bejutottunk a vízbe. Ma viszont egy másik úszómesternő volt, aki tájékoztatott arról, hogy 1) egy gyerek-egy szülő párosításban lehet használni a medencét, 2) bár a vízálló pelenka 40 percig használható, ő csak 20 percet engedélyez, biztos, ami biztos, 3) a felnőtteknek javallot a vállat és hasat eltakaró fürdőruhát viselni (ez gondolom azt jelenti, hogy pólót kell venni a fürdőruhára), majd aggodalmas hangon megkérdezte, hogy használunk-e napkrémet. Mondtam, hogy persze, 30-as faktorszámút. Hát ez baj, ugyanis leoldódik a vízben és összemocskolja azt, előbb le kell mosni. Jó, mondtam engedékenyen, és áthaladtam a strand bejáratában e célból felállított spricc-kapun. Visszaküldött, mondván hogy ez így nem lesz elég. Visszaálltam. Odajött, megtapogatott, csóválta a fejét, ez még mindig nem jó. A kollégájával folytatott rövid megbeszélés azt a megoldást hozta, hogy szappanos fürdőt kell vennem. Először azt hittem, hogy ezt viccből mondják, pedig tudhattam volna, hogy itt az emberek soha nem viccelnek. Az egyik úszómester elkobozta Mr. Februárt, a másik pedig egy hatalmas piros szappannal akkurátusan ledörzsölt, majd jéghideg vízzel hosszan slaugozott (karokat eltartani, forogni). Mire befejeztük, szép számmal gyűltek össze nézők minden korosztályból. Vízbe vetettük magunkat, bár én már kicsit kékültem. Úgy 3-5 percet tölthettünk a vízben, amikor sípszó hallatszott, majd a szappanozós bejelentette, hogy mára bezár a strand, mert esőfelhők közelednek. Nettó szivatás.

2 comments:

balint said...

Hat ez nagyon horror...
Es hogy iteled meg, ez normal uzletmenet, neked volt peched, vagy gusztustalan kulfoldinek szolo extra higieniai ovatossag?

Sara said...

hmmm...talán normál üzletmenet lehet, mert rajtam kívül csak apukák voltak, ők talán nem bánják/használnak naptejet.