Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

8/12/2009

Update

Jó régen nem írtam, de hát annyira sok minden történik. Jó, ez nem igaz, de éppen elég, hogy blogírásra mindig pont ne maradjon idő.

Kezdve azzal, hogy Mr. Február mától önálló munkával is fel tud állni, tessék:


Aztán megnéztük Gundamot, megörökítettük számtalan fényképen és még egy videon is, ahol felkapcsolja a szemét, elfordítja a fejét és a környezetvédelem fontosságáról beszél. Ezt azért nem töltöm fel, mert így elmondva kicsit érdekesebbnek hangzik, mint a felvételen. Gundam amúgy 18m magas (azaz életnagyságú) és Odaiban, a Szemétszigeten került felállításra 30. születésnapja alkalmából.

Az is van, hogy visszamentem a régi jógahelyemre, ami közben elköltözött egy kevésbé szép és kevésbé jól megközelíthető helyre. A jó hír, hogy amikor Ei felhívta őket, hogy megbeszélje, hogy ugyan elveszett a kártyám a költözés közben, de nem szeretnék befizetni újabb 5000 jent az új tagságiért, akkor kiderült, hogy egyrészt emlékeznek rám ("szorgalmasan gyakorló, ügyes diák" - ezt mondta a néni) másrészt nem a költözés során veszett el a kártyám, hanem utolsó alkalommal ottfelejtettem. Sőt, amikor odafelé eltévedtem, akkor először telefonon próbáltak meg navigálni, aztán amikor rájöttünk, hogy teljesen rossz kijáratnál vagyok és egy másik Koban előtt állok, akkor kijött értem a recepciós. Kölcsönösen elégedettek voltunk a lánnyal, hogy klasszul megtaláltuk egymást a világ legforgalmasabb gyalogos kereszteződésében. Azért az is közrejátszott, hogy én voltam egyedül szőke, ő pedig az iskolás egyenpólóban volt, de így is szép teljesítmény.

Apropopo Shibuya, készült egy film Hachikóról, a kutyáról, aki mindig a kereszteződésben várta a gazdáját (akkor még nem volt ennyire forgalmas), akkor is, amikor az már meghalt. A patetikus témát tovább rontja, hogy a férfi főszereplő Richard Gere. Hachikónak amúgy szobra van a kereszteződésben, de Godzilla után ezen már nem lepődöm meg.

Közelednek a választások, és egyrészt minden függőleges felület tele van ragasztva kampányanyaggal, másrészt egész nap hangosbeszélős kisbuszok járják az utcákat és harsogják a politikai programot. Ez talán csak akkor lenne még idegesítőbb, ha érteném, amit mondanak. Érdekes amúgy, hogy a politikusok nemzetiségtől és pártállástól függetlenül állati ellenszenvesek mindenhol. Az ellenzéki párt jelöltje pl. szakasztott úgy néz ki, mint Darth Wader, amikor leveszi a sisakját. Ha szavazhatnék, akkor a kutyamenhelyes plakát labradorjára adnám a voksomat.

No comments: