Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/02/2008

Szemöldöktrimmelő

A szemöldöktrimmelő a kisollónak egy továbbfejlesztett változata, amin egy állítható kisfésű van - valószínűleg a túlvágás megelőzésére. Van elektromos változata is, amit azért túlzásnak tartottam, legyen bár fülszőrtrimmelővé alakítható (erre per pillanat nincs is nagy szükségem). A csipesz bizony passzé, amikor az esküvő készülődés keretében megvallottam, hogy én eddig csipesszel, korosztálytól függetlenül olyan arcot vágtak a társaság nőtagjai, mintha azt mondtam volna, hogy birkanyíró ollót használok.

Egyelőre nem emlékeztetek Körmendi Jánosra, de ez csak idő kérdése, mert gondolom a vágástól erőre kap a szemöldök is. De azért így is elég hülyén áll.

A szemöldöktrimmelő felülnézeti képe:

1 comment:

saturninus said...

most (és az előző posztok olvastán) véletlenül többet tudtam meg a szemöldöktrimmelésről, mint amennyit valaha is álmodtam, hogy meg fogok tudni.