Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/16/2008

Branding

Jó márkanevet kitalálni biztosan nehéz - nem is mindenkinek sikerül. Így van ez a vásárlásra kicsit sem csábító "Pocari Sweat" nevü üdítőitallal...




... és a "Bitch" márkájú, amúgy igen konzervatívan kinéző ruházati cikkekkel is. Ez utóbbiról nem találtam képet, mert az első kábé 200 találat más tematikájú lapokhoz vezetett. Ei elmondása szerint ez a márka nagyon menő volt, amikor ő egyetemista volt, mára már kiment a divatból - vagy felvettek egy angolul tudó marketingest.

3 comments:

saturninus said...

ez most nem nagyon jön ide, de nemcsak a pirukuru hiányzik, hanem a fehéres színű cukrosvíz, a calpis is...! de a pocari sweat-re is meleg szívvel emlékszem vissza...

kiselek said...

Ha már branding: ezerrel hirdetik a tévében a Mastu nevű aranyér elleni kenőcsöt. Már a neve is bizarr, én bizony nem egy fájdalmas betegségre gondolok, ha ezt a szót meghallom. Valszeg más sem, mert - Sárához hasonlóan beírtam a google-be, hogy Mastu, és nem pont a kenőcs jött ki elsőre.

Szóval a reklámban az szöveg, hogy: Mastu, megkönnyíti a sebgyógyulást. De a sebgyógyulást századszor hallván is seggyógyulásnak lehet érteni.

Sara said...

vegul is a segg/gyolgyulas talan meg talalobb egy aranyer elleni kenocs eseteben.