Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/11/2008

Tengerpart

Ma is voltam a tengerparton. Meg tegnap is, de azt csak Áginak meséltem. Szóval tegnap az volt, hogy mindenki, aki nem én voltam az 16 éves volt, nagyon karcsú és nagyon szexi fürdőruhát viselt. Ez inferior érzéssel töltött el, mivel én kismamaruhában és mackós pólóban voltam, és nagyon messze voltam attól, amit a köznylev szexinek nevez. De azért jó volt. Ma, hogy még jobb legyen, a kora délutánt válsztottam a strandfürdőzéshez, hogy a gimnazisták még az iskolában legyenek, és tényleg ott voltak, vagy legalábbis nem a strandon. Ehelyett ott volt az általános iskola vegyes úszócsapata, és kábé 25 nagymama unokákkal és unokákkal focizó nagypapákkal, akik a homokot az strandon olvasókra rugdosták futás közben. Majd ha én megyek a kisdeddel a strandra, mi is mindenkire rugdosni fogjuk a homokot. Ma még úsztam is, kicsit és lassan, és igazán szuper volt, nem volt nehéz a pocakom (minden vízbe mártott test...) és nem fájt a hátam. Hurrá. Holnap is megyek.

2 comments:

zs. said...

Az klassz, hogy a tengerparton laksz. Én asszem most nem ugrok le a közgázhoz megmártózni a Dunában.

saturninus said...

én tegnap a balaton sound fesztiválon voltam, ahol a "budapesti harminc körüliek" mezőnyében szekszinek nevezhető testem csúfosan leszerepelt a rengeteg napbarnított, kisportolt tizenéves között.
ennek ellenére jól szórakoztam, de ha önbizalom erősítésre van szükségem, ezentúl inkább hajdúszoboszlóra megyek nyaralni.