Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/29/2008

23

Ennyi embert interjúztattam összesen márciustól napjainkig egy pozícióra, anélkül, hogy bármi eredménye lett volna. (Összehasonlításképpen, 6-8 interjúval már általában biztonságosan le lehet egy pozíciót zárni.) Nem azért, hogy bárkit untassak a számokkal, de a 23 érdeklődő ember összegyűjtéséhez 149 nem érdeklődővel is beszéltem. Ma erről egy nagyszabású kimutatást készítettem annak a fickónak, aki a leendő feletesse lesz majd ennek a fickónak. Róla leginkább azt kell tudni, hogy igen rosszindulatú, és mindenkihez van egy rossz szava. A jelöltek feléről kiderült, hogy ő ismer valakit, aki ismer valakit, aki szerint a jelölt rossz fej. A jelöltek másik fele pedig ismer valakit, aki ismer valakit, aki szerint az igazgató rosszfej. Szóval senki nem akart találkozni senkivel, amikor is végül találtam egy embert, aki "tiszta" volt. Na, őt elküldtük találkozni a rosszfejjel, és a jelölt azt találta mondani, hogy ő nem is akart eljönni az interjúra, csak azért van itt, mert én kényszerítettem. (Még, jó, hogy nem bántalmaztam fizikailag - bár a lelki bántás rosszabb, mint a testi). Emiatt a rosszfej bácsi az igazgatótanács cc-zésével írt goromba hangú levelet a főnökömnek, hogy én veszélyezetetem a projektet és kéretik a jelöltek fenyegetését a jövőben mellőzni.

már csak 3 nap, már csak 3 nap...

3 comments:

saturninus said...

a fővadászok élete sem csak játék és mese...

egyébként szerintem sem kellene kényszeríteni az embereket a beszélgetésre. ha nem akar, hát nem akar (tedd a polcra).

nem érdemes megzsarolni vele, hogy nyilvánosságra hozod, hogy egy szál boában táncol délutánonként a tükör előtt, vagy hogy a kislánya kisujját küldöd el neki postán, ha nem vesz részt az interjún.

egyszerűen nem ér ennyit az egész.

Sara said...

igen, azt hiszem, hogy a jovoben inkabb egyszeruen csak megvesztegetem a jeloltet, es a sikeres interju utan egy aktataskanyi penzzel varom egy sotet sarkon.

zs. said...

Szerintem pedig nem kell olyan kesztyűs kézzel bánni azokkal a mihaszna jelöltekkel. Mi az, hogy nem akar gonosz igazgatókkal randevúzni?!! Nem kívánságműsor! Különben is, te csak a javukat akarod!