Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/04/2008

Breakthrough

Áron ma reggel óta jól viselkedik, reggel másfél órát játszott az ágyában (!) és közben olyan volt, mint a pelenkareklámok gurgulázó mintacsecsemői, most pedig szépen alszik az ágyában(!). Szóval most már biztos, hogy olvassa a blogot és rádöbbent, hogy milyen nehéz napokat szerzett édesanyjának.

Érdekes, hogy az evés utáni büfi mindig azon a ponton landol a vállamon, ami kilóg a büfiztető kendő alól. Most, hogy a textilpelenkákat amúgy sem használom, varrok majd belőlük egy egész testet befedő védőruhát.

Az anyósomnak sikerült szert tennie egy Nyúlhányás receptre: két réteg rántotta között egy vastag réteg ragadós, zöld zselé. Látványnak is rémes volt, és kétlem, hogy a zselé bármilyen formában is egészséges lehet. Emberfeletti erőfeszítést kívánt, hogy lenyomjam, utána kellett küldenem fél tábla csokit kompenzálás képpen. Az én férjem ilyen kajákon nőtt fel - nem csoda, hogy erős akaratú ember lett belőle (és hogy érettségi után nyomban elköltözött otthonról).

3 comments:

saturninus said...

nem tudtam, hogy az evés utáni büfinek fizikai output-ja is van, ami landolhat. de talán jobb is volt, amíg nem tudtam.

egyfelől hálás vagyok neked, mert nagyon szórakoztatnak az elfogulatlan és ironikus híradások az újszülöttekkel való élet fény- és árnyoldalairól (fényoldal?), másfelől nem tudom, hogy nem tántorítanak-e el ezek a történetek végleg a gyermekvállalástól. persze tudom, a saját gyermek az más.

kérlek nyugtass meg, hogy a zöld zselé a rántota-lapok között legalább nem édes. bár asszem az inkább amerikai csemege lenne, és nem japán.

PS: nem élet az élet pirukuru nélkül. pedi már le tudom írni katakanával is... :(

nyolc_mini_vese said...

Na hát ilyen alapokon, akkor az ember anyukát se vállaljon be, mert mi van, ha egyszer csak elkezd nyúlhányást adni ebédre?

Igen, életem egyik legtragikusabb élménye volt, amikor megörültem Japppánban egy rántottának tűnő ételnek és édes volt. Amúgy nem volt rossz, de így, hogy sósra számítottam, elég furcsa arcot vághattam hozzá.

undelier

Sara said...

nem mondanám se édesnek, se sósnak, igaziból nem volt sok íze, vagy az állaga miatt ez elsikkadt