Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/19/2008

Rablótámadás

Talán emlékeztek még az előző blogból azokra az ellenszenves madarakra, akik nyáron hordákba verődve köröznek a strand felett és szendvicsre utaznak, nos, ők ősz óta eltűntek. Legalábbis, ezt hittem. De ma, amikor gyanútlanul toltam a babakocsit a parti sétányon és közben palacsintát ettem, hirtelen, lesből lecsapott rám az egyik, és megtámadott. Nem hogy csak a palacsintát vette ki a kezemből, hanem frankón nekem támadt. A küzdelemben megsérültem, szájsebet szereztem, ami rondán vérzett és bedagadt. Most, hogy nincs hamburgerező turista, gondolom ők is agresszívabbak lettek.

3 comments:

saturninus said...

úristen, de ugye nem Bodega Bay a hely neve, ahol laktok?!

zs. said...

akartam kommentelni (amiben a madarak baseballütővel való fejbeverését javasoltam), de úgy látszik a madárszakszervezet rátette a kezét a blogger-re is

zs. said...

há, most sikerült. nem csak agresszívek, de ostobák is.