Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/01/2008

Mindenfélék, de főleg kesergés a koszt miatt

Tegnap kicsit hiányzott a havas Budapest, de miután pólóban reggeliztünk a napfényes teraszon, elmúlt. Az aznapra készült tojásos rizsnyákot nem vállaltuk be, a frigóban lévő, és beazonosított hozzávalókból a palacsinta receptjét tudtam kirakni. Ma, a tejtermelés fokozása végett valami olyasmit kaptam, mint amit a Mátrixban esznek, amikor a valóságban vannak. Olyan ez, mint egy nehéz vizsgaidőszak, legalábbis, ami az alvás mennyiségét és a magamhoz vett ételek színvonalát illeti. Még jó, hogy a Mikulás küldött csokit, különben nagyon szomorú lennék.

A csecsemőket a természet nagyon aranyosra tervezte, ez azért lehet így, mert ha egy kicsit kevésbé aranyos lény pisilne le az éjszaka közepén, akkor biztosan elég ideges lennék. Amúgy a csecsemők elvileg a nap nagy részét átalusszák, ezt a részt fel fogom olvasni a mi babukánknak a könyvből, aki napközben gyakorlatilag egyáltalán nem alszik, estefelé pedig csak úgy, ha az ölemben van. Emiatt most egy kézzel gépelek, egyre gyorsaban megy. Még az lenne hasznos, ha jediként magamhoz tudnám vonzani a tárgyakat. Annyi azonban bizonyos, hogy csak karnyújtásnyira lehetek a Nirvánától, mert tegnap hajmosás helyett a jógázást választottam. Remélem, a megvilágosodás a külsejükkel szemben igénytelenek előtt is nyitva áll. Ha megvilágosodom, biztos arra is rájövök, hogy a melltartóbetétek miért 25-ösével vannak csomagolva.

Tegnap meglátogatott bennünket Alice, hozott gránátalmalevet, ami a kínai népi orvoslás szerint elengedhetetlen a gyermekágyasok számára. Ehhez tényleg fiatal anyukának kell lenni, mert csak nekem ízlett, így legalább megihattam a többiekét is. Ezenkívül hozott egy nagy gyümölcstortát is, ennek temészetgyógyászati szempontból vitatott a haszna, viszont mindenkinek ízlett.

Áronnak amúgy korához képest nagyon jól kialakult zenei ízlése van, kedvence a Specko Jedno, második eg régi japán altatódal a nagymama előadásában, Halász Judit éppen csak dobogós. Én nem énekelek, csak szavalok, mindannyiunknak jobb ez így.

2 comments:

saturninus said...

hahaha ezen sokat nevettem.

annyiban revideálom a korábbi álláspontomat, hogy tényleg vannak aranyos csecsemők (és Áron épp ilyennek tűnik a képek alapján), de én még mindig nem szeretném, ha bárki is lepisilne az éjszaka közepén.

abból ítélve, hogy sziddhárta évekig ült egy fa alatt anélkül, hogy bármi mással foglalkozott volna, mint a megvilágosodás, talán lehet, hogy tényleg nem a szépen szálló és ragyogó haj a nirvánába jutás sine qua non-ja.

a melltartóbetétekkel kapcsolatban hiányosak az ismereteim.

örülök, hogy innen a távolból is örömet tudtam szerezni Áronnak a zenei válogatással! éljen a bácsi a biciklin! azért judy fishernek is drukkolok.

zs. said...

Én szinte biztos vagyok benne, hogy az ételek kinézete és egészségességük foka összefügg. Konkrétan minél rondább annál egészségesebb (ezt a következtetést reggeli kásáimból vontam le), ebből a szempontból talán a brokkoli kivétel, ami mint tudjuk nagyon egészséges és viszonylag dekoratív is, további kivétel a "nyúlhányás", amit egyszer Peti és Zslötyi főzött együtt kertben található dolgokból és maradék vajaszsömléből, és - bár senki sem próbálta - valószínűleg nem volt túl egészséges.

A megvilágosodáshoz szerintem egyenesen hozzásegít a mosatlan haj (vö. világi hívságok elvetése - bár lehe, hogy az egy másik vallás), de a tuti módszer a kopaszra borotválás.