Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/08/2008

Mikulás

Itt jól látszik, hogy a Mikulás nagyra értékeli, ha valaki nem sír fürdésnél:
Én sem sírtam, ezért nekem csodálatos álmot hozott: a Familia Kft-ben voltam és Esztergályos Cecília először friss, ropogós baguette-ből készült szendvicsekkel kínált, utána pedig zöldborsóleves volt nokedlivel.

Már eddig is többedíziglen kimerítettük a gonosz szülő tényállását, és most tovább rontottuk a helyzetet: az igény szerinti etetésről áteveztünk az óra szerintire. Ez eleinte kicsit több sírással járt (különösen, amikor figyelemelterlésként az Éjjel az omnibusz tetjén kezdetű örökzöldet énekeltem), de elvetemült szülőként így 6 órát nem négy-, hanem kétrészletben aludtunk, aminek eredményeként tegnap újra bővített mondatokban beszélgettünk egymással, befolyásolható csecsemőnk pedig már csak négyóránként mer éhes lenni és ő is többet alszik.

1 comment:

kiselek said...

Ildikónak nagyon bejött ez az óra szerinti rendszer.