Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/06/2008

Tiszta udvar, rendes ház

Miután anyunak keseregtem egy jót azon, hogy micsoda kupi van itthon, nekiláttam takarítani. Persze, nem egy téli nagytakarításban gondolkodtam, csak néhány stratégiailag fontos pontot (fürdőszoba, konyha) érintettem. Az utóbbiban - sajnos - mostanában ritkán fordulok meg, ezért is lepett meg, hogy milyen rossz állapotban találtam. Azt mondjuk sosem értettem, hogy függetlenül attól, hogy valakihez kimegy-e a Paprika TV forgatni vagy se, hogy tud valaki nekilátni főzni egy koszos konyhában. A legmeglepőbb felfedezés egy nagy üvegedényben rohadó káposzta-szerű levelek voltak. Őszíntén remélem, hogy ezeket a nárciszok komposztálására szánjuk, és nem fog rámkacsintani a hétfői ebédből.

1 comment:

kiselek said...

abból nem kimcsi lesz? csak kérdezem..