Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/10/2008

Hasfájás

Tegnap hasfájós napja volt Áronnak, ideje nagy részében panaszosan nyögdécselt vagy torka szakadtából ordított. Több különféle módszerrel is próbálkoztam: ringatás, mesélés, rábeszélés, hogy ne csinálja, a leghatékonyabb az erkélyre kitevés volt, ez 15 percre segített, itt az utolsó 30 másodperc látható.



Ma délelőtt megint mutatkoztak a tünetek, anyu tanácsára köménymag teát készítettem, amiközben sajnos brutálisan megégettem a középső ujjamat, ezért kénytelen voltam a fogfájásnál már jól bevált mini jégakut rábefőttesgumizni (vö. Puka, de én nem káromkodtam, bár átkozottul nehéz mini jégakuval az ujjunkon pelenkázni). Kár, hogy nem járt erre egy fotós, hogy megörökítse Áron csalódott arckifejezését, amikor rádöbbent, hogy nem tej jön a cumisüvegből, minden sajnálatom ellenére hangosan nevettem. A tea mellett bevetettem a Túl a Maszat hegyen kalandlemezt, ami igazi csodafegyvernek bizonyult, ugyanis Garas Dezső bácsi mély és barátságosan mókás hangjára 20 másodpercen belül abbamaradt a sírás. Persze korábban én is próbálkoztam a magam módján viccesen felolvasni a könyvből, de messze elmaradok a Nemzet Színésze mögött.

6 comments:

kiselek said...

kérek még videót. :)
Ildikó maga ivott reggel és este köményteát, ami neki nem könnyítette meg az életét, de a gyereknek nem fájt a hasa.
a kisbabák tényleg úgy vannak kitalálva, hogy aranyosak.

nyolc_mini_vese said...

Mi is szoktunk maszat hegyet hallgatni, de jól tűnt fel nekem, hogy gyakorlatilag 2x van egymás után a cédé hanganyag rajta? legalábbis egy idő után olyan, mintha elölről kezdené játszani az egészet, közben a 15. treknél tart.

Ha szeretnéd, küldök nektek Makám: Ákom-bákomot, nálunk az a tuti kedvenc. Voltunk koncerten is Vencelkével, és amikor a kedvenc dala (százlábú) felcsendült a színpadon, olyan arcot vágott, mint az egyszeri lány, akit kihív a színpadra Ricky Martin, hogy táncoljon vele.

Én amíg terhes voltam egyébként 85%-ban patkányfejű gyerekekkel találkoztam, úgyhogy kicsit aggódtam. A 3-4 éves korosztályban meg már vannak igazi kis faszkalapok is, de azokat ki szoktam rakni a homokozóból.

Sara said...

Bár még kevés a saját tapasztalatom, de szerintem is úgy van, hogy a jófej szülőknek vannak aranyos gyerekeik,a rosszfej szülők gyerekeinek pedig sajnos nincs más választásuk, minthogy maguk is ellenszenvesek lesznek, a tengerpatron néha látok kis szőkérefestett rémségeket, akik susogós dzsóggóban páholják a többieket.

Ami a Maszat Hegyet illeti, másodjára csak a dalok vannak, mesélés nélkül. igen, kérünk szépen Ákom-bákomot.

nyolc_mini_vese said...

Na jó, lehet, hogy csak a dalok csendülnek fel vagy a fülem cseng tőlük. Vencelkének maga Pici bácsi dedikálta a Maszat cédéjét, vagány. Az Ákom-bákomot (Vencelke szerint Mákom-mákom) meg megkérdezem holnap a mellettünk található kereskedésben.

Az egyik legellenszenvesebb gyereket a játszótéren Mózesnek hívják. Szóval neki is meg van a maga keresztje.

Petimami said...

Hosszas baba-hasfájáskor próbáld ki a meleg fürdőt. Sokszor segít.

M. said...

Ez a Garas Dezső tuti? Én is szoktam olvasni Mankának a Maszat-hegyet és rá is kerestem, hogy milyen cdk vannak, de csak egy Mácsai-, meg egy Presserfélét találtam és egyiken sem láttam Garast. Nem lehet, hogy Benedek Miklóssal kevered? (ő a presser lemezen a Náthás Angol KÖltő)