Jó márkanevet kitalálni biztosan nehéz - nem is mindenkinek sikerül. Így van ez a vásárlásra kicsit sem csábító "Pocari Sweat" nevü üdítőitallal...
... és a "Bitch" márkájú, amúgy igen konzervatívan kinéző ruházati cikkekkel is. Ez utóbbiról nem találtam képet, mert az első kábé 200 találat más tematikájú lapokhoz vezetett. Ei elmondása szerint ez a márka nagyon menő volt, amikor ő egyetemista volt, mára már kiment a divatból - vagy felvettek egy angolul tudó marketingest.
3 comments:
ez most nem nagyon jön ide, de nemcsak a pirukuru hiányzik, hanem a fehéres színű cukrosvíz, a calpis is...! de a pocari sweat-re is meleg szívvel emlékszem vissza...
Ha már branding: ezerrel hirdetik a tévében a Mastu nevű aranyér elleni kenőcsöt. Már a neve is bizarr, én bizony nem egy fájdalmas betegségre gondolok, ha ezt a szót meghallom. Valszeg más sem, mert - Sárához hasonlóan beírtam a google-be, hogy Mastu, és nem pont a kenőcs jött ki elsőre.
Szóval a reklámban az szöveg, hogy: Mastu, megkönnyíti a sebgyógyulást. De a sebgyógyulást századszor hallván is seggyógyulásnak lehet érteni.
vegul is a segg/gyolgyulas talan meg talalobb egy aranyer elleni kenocs eseteben.
Post a Comment