Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

8/14/2008

Boshi Techo és a Fogtündér

Ma az anyósom elkísért a helyi egészségházba, hogy lecseréljük a japán terhesgondozási füzetemet (boshi techo) egy japán-angolra, mert hogy igénylésre ilyen is van. Kaptunk még 5 másik kiskönyvet, a rajzok alapján a helyes gyermekgondozásról, de ezek mind japánul vannak, ezért majd csak este tudom meg, hogy miről is szólnak.

A terhesgondozás során legalább egy alkalommal el kell látogatni a fogmosás órára, a hétfői 1-es csoportba lettem beosztva - a hatékonyság miatt ezek kiscsoportos foglalkozások, max 10-en mehetnek egyszerre, egy alkalom 90 perc, saját fogkefét vinni kell. Alig várom, hogy megtudjam, mit oktatnak a fogmosásról másfél órában.

Hazafelé találtam egy bazi nagy illatszerboltot, és most már biztosan állíthatom, hogy Japánban ismeretlen fogalom a golyós dezodor - eddig azt hittem, hogy a helyi kis boltban nem tartanak, de ennél átfogóbb kínálatú illatszerboltot nehéz lenne találni. Hogy egész pontos legyek, a dezodor, mint olyan nem túl népszerű, egyetlen márkát láttam (Ag+, ha ez bárkinek is mond bármit), és ezt közvetlenül a harisnyák mellett találtam, remélem, tényleg dezodor és nem lábspray.

2 comments:

saturninus said...

feltétlenül oszd majd meg velem is, mit tanítanak 90 percben a fogmosásról, ez számomra is egy fontos téma, pedig nem is várok gyereket. egy alkalom, vagy egy egész előadássorozat dolgozza fel a kérdéskört?

deo: na de akkor mit használnak? netán SEMMIT? "jéééézusom, na ne hülyéskedj".

zs. said...

Szerintem akik másfél óráig mosnak fogat, azok biztos három óráig zuhanyoznak, úgyhogy utána már tényleg nem kell dezodor.
A fejhangon rikácsolás pedig nem jár mindenkinek, azt ki kell érdemelni.