Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

8/22/2008

Sex and Tokyo

Ma a férjem elvitt a Sex és NY premier előtti vetítésére - bizony, itt majd csak aug 23-án mutatják be. A sorozatot nagyon szeret(t)em (bár mindig viccesebb volt, amikor szingli voltam), Japánban mérsékelt sikert aratott, a filmen is - csúcsidős vetítés Ginzában - csak kábé 50 néző volt. Ahogy itteni moziélményeim mindegyikén, kizárólag az én nevetésem volt hallható a nézőtéren (Ei a polip-kaland miatt sem beszélni, sem nevetni (hangot kiadni) nem tud egyelőre). Olyannyira jól szórakoztam, hogy nem vettem észre, hogy időközben volt egy kicsi földrengés, és nagyot csodálkoztam, amikor a mozitól két utcányira belekerültünk a Marounochi Centerből evakuált emberek tömegébe, még frappánsan meg is jegyeztem, hogy pont olyan nagy a tömeg, mint földrengés után (nem dőlt össze semmi, de ilyenkor pár helyen rutinból kiürítik az épületeket).

1 comment:

nyolc_mini_vese said...

Igen, azt már én is többször néztem, hogy valamiért japánban tök későn mutatják be a filmeket, még később, mint ebben a porfészekben. De vajon miért lehet ez így?

Melcsi