Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

8/15/2008

Spray

Ma voltam terhesgondozáson, ami különböző okok miatt bő 4 órát vett igénybe. Mivel csomó papírt kellett magammal vinnem, a könyvem már nem fért be a táskába, amit nagyon bántam a váróteremben. Miután "kiolvastam" az összes babaáruház összes katalógusát (és megtaláltam amúgy az ideális babakocsimodellt), jobb dolgom nem lévén az embereket nézegettem. A pálmát az a házaspár vitte el, ahol a feleség a kinti 38 fokos hőség ellenére kötött sapkát viselt, a pasi pedig a fejközépi tonzúra-szerű kopaszodást úgy próbálta (sikertelenül) leplezni, hogy fekete sprayvel fújta le a hajhiányos felületet.

3 comments:

nyolc_mini_vese said...

Breaking news! Ma egy nagyon vicces dolgot raktak fel a comment:com-ra, ami szorosan kapcsolódik a fogmosásoktatáshoz, egy kis japán rajzfilm, ami a gyermekeket a helyes vécéhasználatra oktatja! Gondolom még viccesebb, ha az ember ért is japánul :-)

http://comment.blog.hu/2008/08/15/kis_vidamsag_reggelre_a_kistigris_meg_kulaba

Csókok,
Melcsi

saturninus said...

nem mondom, jó ötlet. lassan én is spray-re szorulok. ezzel együtt az Isten állatkertje megdöbbentően nagy.

Sara said...

Én csak a WC-t értem, aki Hajrá, hajrá! kiáltással bíztatja a kistigrist.