Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

1/22/2009

Brumi az iskolaban

A figyelmes blogolvaso pajtasok mar tudjak, hogy a mai nappal akartam magam PR-szakemberre atkepezni. Szoval reggel attoltam a gyereket (meg kabe 5 kg hozzatartozo cuccot) Kaya-sanhoz, es nyakamba vettem a varost. Iskola elott elugrottam a festoboltba,a sogorom szulinapi ajandekaert, iden nagymeretu festovasznat szeretett volna. Pompasan mutattam a 1.5x5 m gurigaba tekert vaszonnal, bezsebeltem egy csomo, muveszeknek kijaro elismero pillantast, amikor nagyobb tetel learazott pulovert gyujtottem be a tura kovetkezo allomasanal. Ezt kovetoen mar csak egy tortara volt szuksegem. Mig Ginzabn minden sarkon van min 3 cukraszda, addig Shinjukuban a penetracio joval alacsonyabb, jo haromnegyed orat koroztem az egyre terhesebbe valo gurigaval, mire vegre talaltam egyet. Irany az iskola, eloszor szetfottem a tulfutott metroban, majd a felszinen szomoruan tapasztaltam, hogy teljes erobol esik az eso, az eddigi szabad kezemben most mar a tortaval egyensulyoztam, ami most mar nem csak olvadt
, hanem vizes is lett, mivel ernyo hijan pillanatok alatt elazott a papirdoboz. Arcomba tapado hajjal erkeztem az egyetemre, ahol sikertelenul kerestem a Sajtokapcsolatok orat. Mint a diakirodan megtudtam azert, mert elneztem a datumot, tegnap kezdodott. A diakirodas lany, aki eddig kovetkezetesen dr. Hunglernek cimzett az emailekben megcsappant tisztelettel ajanlotta, hogy jelentkezzem at a ma indulo kepzesre, ami... nem fogja senki kitalalni: The Law and HR management, introduction to Japanese Labour Law. Ugy latszik, az a vegzetem, hogy HR-es legyek, arrol nem is szolva, hogy ez a masodik eset, hogy vegul nem kommunikacio szakon, hanem jogi tovabbkepzesen kotok ki. Szerencsere az ora elejen nem kellett bemutatkoznunk es elmondani, hogy miert ezt a kepzest valasztottuk.

3 comments:

saturninus said...

ezek szerint ha ma véletlenül tűzoltóképzés vagy műbútorasztalos-tanfolyam kezdődött volna, akkor azt tekintetted volna a sors kezének, és ma már tisztában lennél a fecskendő fogásának vagy a fenyő lakkozásának az alapjaival?
[azaz: egyetlen elmulasztott marketingórát nem lehet bepótolni?]

kaptam karácsonyra (viccből) egy halványkék játékmacis ernyőt, kölcsönadjam?

ja, és a végére még valami: Hágelmájerné büszke lenne rád... végül mégiscsak az ő utcájában kötöttél ki. :P

zs. said...

Én is eltűnődtem, hogy vajon az-e a helyzet, hogy minden tantárgyból csak egy órát tartanak, ezért pótlásra semmi esély.

És amúgy milyen a volt a japán munkajog óra? Más tantárgy is lesz, vagy ezt fogjátok tanulmányozni behatóan?

Javaslom, hogy a megalapítandó hr céged neve "pazatico" legyen (courtesy of blogspot generátor).

Sara said...

osszesen csak 8 hetbol allnak a kreditek, ezert nem eri meg nem reszt venni az oran, foleg, ha a kovetkezo szemeszterben fel tudom venni. es amugy meg miert is ne lehetnek tuzolto, tavaly a katasztrofavedelmi treningen is kitunen szerepeltem celbafecskendezesben.