Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

1/16/2009

Frutti di mare

Most vettem először és utoljára nem konyhakész tintahalat, de az is lehet, hogy tintahalat úgy általában. Bakker, az egész konyha úszik a fekete tintában! És biosz órán sem ártott volna jobban figyelni, hogy melyek az ehető részek. Végül mindent, amit nem sikerült fehérre mosnom, likvidáltam. Pedig a helyi bulvársajtó biztosan lecsapott volna a hírre: Végzetes vacsora - tintahallal mérgezett az anya.

2 comments:

saturninus said...

hmmm tanultuk volna bioszból, hogy melyik részei ehetők a tintahalnak? erről az óráról én is hiányozhattam... mindenesetre írhatsz erről is a párnakönyvbe... vagy írhatod a tintahal tintájával a párnakönyvet!

Sara said...

arról biztosan tanultunk hogy milyen részek vannak (nem sok), örültem volna, ha vagdosás közben arra gondolhatok, na, kidobom a --- szervet, mert ez köztudottan mérgező.