Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

1/14/2009

Tábla

Ezeket a jelzőtáblákat a sziget nem-túristás részén láttuk a mai sétán, pedig komoly idegenforgalom növelő hatása lenne, ha a sétáló utcában is kitennék.
Ez 300 ezer jenes bírságot helyez kilátásba azoknak, akik kisállataikat kidobják az utcára. Szép kezdeményezés, bár gondolom, egy ilyen gazdi előbb leveszi a nevét/címét tartalmazó bilétát a kisállat nyakáról és csak azután teszi ki a szűrét.
Ezt a talpmasszázs-pályát egy bácsi próbálgatta is, igaz, hegymászó bakancsban. Úgy sejtem, mezítláb hatásosabb, de nem kárhoztatom, hogy nem vette le a cipőjét, én még a kesztyűt (de jó, hogy van!) is csak akkor, amikor végképp nem tudtam benne exponálni.



Ez pedig a móló végén volt, ebből egyik kanjit sem értem, de szerintem elég egyértelmű, hogy az óvatlan balettáncosokat megeszi a sziklamanó:

1 comment:

saturninus said...

1. nyilvánvaló, hogy valahogy (kínzással vagy a modern technika segítségével) szóra bírják az állatokat, és lenyomozzák, ki volt a hűtlen gazdi.

2. talpmasszázs-pályát én is akarok.

3. szerintem inkább arról van szó, hogy a díszes lószerszámot viselő óriásparipa nem felel azért, ha a gyerekeknek a hideg tűz láttán hátrafordul a fejük.