Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

1/04/2009

Karácsonyi visszatekintés

Még nem szóltam a Karácsonyról, pedig igen jól telt, technikai okokból ugyan vasárnap ünnepeltük, de ez nem rontott a kedvünkön. Apu főzött halászlevet a közértben talált random halakból, és még így is szuper finom lett, bár apu ebben annyira jó, hogy talán még májas hurkából is tudna finomat csinálni. Én véletlenül az összes bejglit megettem, mert nem merült fel bennem, hogy idén végesek a készleteink (egy rúd).

Itt már mindenki nagyon vidám, pedig még nem is tudjuk, hogy mit kaptunk ajándékba:
Itt pedig a szerény, de szívet melengető műkarácsonyfánk látható:

3 comments:

zs. said...

Az újévi dekoráció pontosan micsoda. Én egy sárga fejű hóembert és egy műhomárt véltem felfedezni a képen, de járatlan vagyok a japán kultúrában, úgyhogy nem tudom, hogy ezek mit szimbolizálnak.

A pandás gyerek tényleg nagyon aranyos, de azért a kölcsönzőben jó a felhozatal, mert a többiek is jól néznek ki.

Sara said...

hmmm, erről talán többet kellett volna írni, a sárga hóember jelentését sajnos elfelejtettem, de a homár, a yuzu (olyan, mint a grapefruit) és az ág az új év bőségét szimbolizálják asszem, a homár és a többi elem azért hat műnek, mert az, ugyanis kimonó-selyemből készültek, az anyósom varrta, ami azért elég nagy szám szerintem, láttunk ugyanilyet műanyagból is az ajándékboltban, de az béna volt.

a pandás gyerek értékelőlapján majd megemlítem a zajos közönségsikert.

saturninus said...

szerintem a pandás kölyköt raboljátok el, és ne adjátok vissza a kölcsönzőnek. azt a néhány yen kauciót megéri, és úgysem kell többet odamenni, ha már lesz saját.