Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

3/14/2009

Anya csak egy van - szerencsere

Amikor nem itthon vagyunk, akkor Mr. Februar ebedre tapszert kap, ez ugy keszul, hogy az itthonrol vitt melegvizet osszekeverem a boltban vasarolt babvizzel, igy rogton a kivant homersekletu tapszerhez jutunk. Ma nem volt rozsaszin uveges babaviz, vettem helyette keket. Az aruhaz babaosztalyan, miutan a tejport osszekutyultam a fentiek szerint, a gyermekuket szoptato edesanyaktol bezsebeltem egy par rosszallo pillantast, de gondoltam, hogy semmi kozuk hozza, mit kap enni az en gyerekem, Apu meselte, hogy Mongoliaban ilyen idos korban mar boven birkaporit nyomnak a gyerekek, hat ehhez kepest a hypoallergen tapszer igazan belefer. Mr. Februar szokasos adagja 220 ml, most azonban hirtelen eltolta az uveget 15o ml utan, amikor egy kis bufizes utan ismet felmutattam az uveget, keserves sirasra fakadt. Na, gondoltam, hat itt a mas gyereke telebomboli a babaszobat, a jo hangulat vegett az aruhaz pedig a gyereksirast igyekszik xilofonmuzsikaval tulharsogni, nem csoda, hogy ilyen korulmenyek kozott nem esik jol az ebed. Kesobb a vonaton nagyon megszomjaztam, elovettem hat a maradek babvizet es jot huztam belole. Csak a jo nevelesemnek koszonheto, hogy nem koptem ki sugarban a vakteszt alapjan szensavat vesztett almas kolalajtnak, a cimke tuzetesebb tanulmanyozasa utan gyumolcsos bebiuditonek bizonyulo cuccot. Itthon megkostoltam a maradek tapszert, en szabad akaratombol masfel decit sem ittam volna meg belole. Szegeny, szegeny Mr. Februar.

Mas: tobben javasoltak a Pachinko Palace folotti lakast, nekik, valamint mindenkinek, aki szereti, kuldom azt a dalt, ami minden Pachinko Palace-ban duborog 24/7:
http://www.youtube.com/watch?v=pZIwQTo973w

Ez eredetileg egy spagettiszosz reklamja, a Pachinkoval egyutt jaro ufo-catcherekbol pedig ki lehet fogni a halnak oltozott csecsemoket, a Tarako emblematikus figurajat.

1 comment:

saturninus said...

én mindig is szerettem a tarako-dalt.
de hogyhogy 2007 óta még nem ment ki a divatból? kérlek kérlek fogj ki nekem egy tarako-babát!

na és arra emlékszel, amikor a gimiben bébiételt akartunk enni egy osztálykiránduláson, majd megállapítottuk, hogy az összetevők között egészen biztosan szerepel a homok?