Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

3/12/2009

Vizsga

Ma volt a vizsga, ami egy prezentaciobol allt, en Gaynorral voltam parban. Mult szombaton mindent megbeszeltunk,mindenki megcsinalta a sajat reszet, ma reggel pedig kaptam egy emailt, miszerint "egysegesitette" a prezit, jo lesz-e, csatolmany ugyan nem volt, de valaszoltam, hogy biztos jo lesz, ez hiba volt, mert a prezentacio elott 1 perccel az derult ki, hogy egysegesitesen valojaban azt ertette, hogy random reszeket kitorolt, masokat pedig atirt, ami azt eredmenyezte,hogy alltam egy bazi nagy kivetito elott es 60%-ban masrol beszeltem, mint amit vetitettem. Most pedig itt vagyok Kamakuraban, lefogadom, hogy nincs a hazban tobb mint 15fok. Fazom es rossz a kedvem.

4 comments:

kiselek said...

Nyugi, nyugi, nincs jeletősége.

saturninus said...

...ezek szerint meg kellett volna maradnia a kaptafánál, és az "I will survive"-ot énekelnie.

zs. said...

Süss egy jó kis nyúlpecsenyét!

Sara said...

apropó nyúl, megint egész éjjel az újságlapozás hangot hallatta. pedig én szeretem az állatokat, tényleg, és a rozi is szeret engem, ami fontos kredit, nem értem, mi áll közénk ezzel a nyúllal.