Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

5/28/2009

Pakolok

Eredetileg azt akartam írni, hogy pakolunk, de valójában Ei ma az irodában van, Mr. Február pedig - bár nagyon kooperatív - koránál fogva nem tud részt venni a dobozolásban, szóval egyedül birkózom a feladattal. Megtöltöttem 4 bőröndöt és két dobozt, sütőpapírra ragasztottam a gyerekszoba szekrényéről a matricákat, hogy fel lehessen tenni az új kéróban is és mintegy 2 órában a falat radíroztam. Az ingatlanügynökség abból kaszálja a legnagyobb bevételt, hogy nem adja vissza a kauciót, mondván, hogy megrongálódott a lakást, ezért megpróbálom olyan állapotba hozni a falat, mintha valójában nem laknánk itt. A szekrényben a tapétát az ideköltözés 0. napján sértettem fel, amikor beraktam a polcokat, itt hibajavítós golyóstollat alkalmaztam. Egy restaurátor veszett el bennem. Vagy Radírpók.

3 comments:

zs. said...

Jó mókának hangzik, a képszög lukakat is be kell tömni. Gergelyéknek Amcsiban egyesével ki kellett tömögetni a képszögek miatt keletkezett lukakat. Mi (Peti) távozáskor elegánsan a falon hagytuk a dolgokat.

Sara said...

A képszög lyukra is jó a hibajavító. Amúgy itt tilos képet akasztani a falra, de mi veszélyesen élünk, valamint soha nem engedtük be a gondnoknénit.

saturninus said...

a falradírozással az a legnagyobb gond, hogy fehérebb lesz a radírozás nyomán, mint a többi részen, nem?
legalábbis egy sasszemű gondnoknénit nem nagyon lehet vele megtéveszteni, úgy képzelem.