Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

5/19/2009

Pokolbéli víg napjaink

Vasárnap megérkezett negyven darab doboz a költözéshez. Ez annyira megrettentett bennünket, hogy az előző költözésnél jól bevált stratégiát alkalmaztuk: hirtelen elutaztunk 2 napra. Uticélunk Hakone volt, ezen belül is a Pokolvölgy. A Pokolvölgy egy 3000 évvel ezelőtt kitört vulkán krátere, ami még most is működik, legalábbis annyiban, hogy füst szivárog a földből, ami záptojásszaggal borítja a környéket és kicsit félelmetes:

a víz pedig annyira meleg, hogy tojást lehet benne főzni, méghozzá feketét. Egy tojás elfogyasztásával plusz 7 évet lehet nyerni, nekem egy jó hat hónapot, ha sikerült.

Ezen kívül láttunk még egy nagyon szép tavat, és kibéreltünk egy vizibicikli-hattyút, hogy közelről is megnézzük a tóra épült templomot. A hattyút nagyon nehéz egyszerre haladásra bírni és irányban tartani, mert vagy törzsből teljesen ki kell fordulni, hogy el lehessen érni a kormánykereket, vagy kormány előtt nagyterpeszben kell pedálozni. De azért jó volt. Hattyún kívül utaztunk kalózhajón, lanovkán, fogaskerekűn és piros erdei vasúton is. A ryokánban pedig pompás vacsorát költöttünk el, meg egy nem annyira pompás reggelit is, bár lényegesen többet ettem, mint 2 éve Kyotóban, most csak a fekete hínárt és a savanyú szilvát adtam Einek, ezeket semmilyen napszakban nem eszem meg.
Vacsora: reggeli:

A mai nap a kultúra jegyében telt, voltunk a Pola Múzeumban, ahol kiváló festmények voltak kiváló alkotóktól, csakúgy mint ルノワール [runóru] és ピカソ[pikatsu], és a Kis Herceg Múzeumban is, bár ez utóbbi zárva volt.

Sugar Cube Art a kávézóban:

3 comments:

Unknown said...

Hu a kajas kepektol megint nagyon mehetnekem tamadt Japanba... a koltozeshez viszont sok sikert!

nyolc_mini_vese said...

Ugyanezt akartam írni.
Követelem, hogy mindenhol csak és kizárólag japán kaja legyen!!!!

saturninus said...

hát igen, a ryokan-reggeli rajtam is kifogott annak idején, főleg a szottyadt bugyrok (azóta sem tudom, mik voltak) és a nyers hal tűnt nagyon oda nem illőnek a megszokott "zabpehely-kakaóscsiga" típusú reggelikhez képest. persze nem ezekre számítottam a "traditional japanese" címszó alatt, de azért van átmenet...

a pokol az "jigoku", ugye?
egyébként ne aggódj az élettartamod miatt, csak ne bambulj sokat.