Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/29/2009

csak azt szeretném tudni

hogy itt miért nincsenek rászorulók? Egy hete házalok a tutifrankó háztartási gépeimmel (incl. újsághirdetés) és egy mikró nem sok, annyit sem sikerült elajándékoznom. Én tökre örültem volna, ha 3 éve nem kellett volna az összes spórolt pénzemen ilyen cuccokat vennem. Most meg fizethetek egy hűtőnyit, hogy az önkormányzat elszállítsa a használtháztartásigép-telepre, ahol gondolom tüzet raknak belőlük, vagy jobb esetben beépítik őket egy következő mesterséges szigetbe. És hát azt sem lehet, hogy csak úgy levisszük a ház elé és elszaladunk, mert amilyen a formám, tuti lebuknék, illegális szemétlerakásért lecsuknának és akkor sem hagyhatnám el az országot, ha történetesen lenne repülőjegyem.

2 comments:

saturninus said...

nekem jól jönne egy mikró, de asszem nem én vagyok a célközönség.
most már ne csukasd le magad, amikor a célegyenesben vagy!

kiselek said...

Panna barátnőnk is ezt mesélte, amikor hazaköltözött.. hogy a falnyi tévét nem tudta kinek elajándékozni, és többe kerül a kütyüktől megszabadulni, mint megvenni őket. Fura egy hely innen a KE blokkból nézve.