Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/24/2009

Őrnagy úr Karácsonya

Ma átjött az anyósom hogy lekösse Mr. Februárt, így zavartalanul dobozolhattam. Amíg sétálni voltak, szétszereltem a rakétaporszívóautót és jól bedobozoltam. Aztán a szerződés apróbetűs részének értelmében a nem a szállítmányozó cég dobozába dobozolt cuccokat kidobozoltam, majd bedobozoltam őket a megfelelő = biztosítással ellátott dobozokba. Aztán még egy pár dolgot szétszereltem, néhány törékeny dolgot pizsamába csomagoltam és - meglepetés - bedobozoltam. A súly nem számít, csak a méret, ezért remek technikákat találtam ki arra, hogy mi mibe fér bele, stb.

Szombaton átjön a család, hogy megünnepeljük a Karácsonyt. Mivel úgyis jól ráérek, ezért egy újabb piskótatekercset gyártok majd, ami az itteni karácsonyi süti, de szerencsére gyorsabban elkészül, mint az ember gondolná. Ezt azért csináljuk, hogy én örüljek, mert biztos nehéz nekem Karácsony nélkül. Igaziból nagyon aranyos gondolat, de én jobban örülnék, ha mindenki átjönne, aztán piskótatekercsezés helyett egy nagy, közös, családi dobozolásba fognánk.

4 comments:

saturninus said...

csak elő ne kerüljön a margóvágó, mert rossz vége lesz az ünneplésnek!

zs. said...
This comment has been removed by the author.
zs. said...

és jusson eszedbe, hogy milyen emberbaráti dolog, hogy nem főzött töltelékes kelttésztás beiglit kell csinálnod minden egyes ünnepségre

Sara said...

hálás is vagyok!