Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

12/28/2009

f*ck austrian airlines

Amikor egyszer egy BA Tokió-Bp jegyet nem használtam fel és vissza akartam kapni a zseton egy részét, akkor a BA-s ügyintéző, aki végül pénzt nem adott vissza, nagyon örült, hogy megmondtam előre, hogy nem fogom felhasználni a jegyet. Gondoltam, most is jó arc leszek, megmondtam az AA-nak is, hogy nem haszánljuk majd a visszajegyet, a pénzt nem is eröltettem. Erre, ahelyett, hogy mondjuk azt mondták volna, hogy köszi és eladják a jegyet valaki másnak, azt mondta egy fejhangú ügyintézőnő, hogy ekkora szemétséget még nem is hallott, mert direkt azért volt ilyen olcsó a jegy (nem volt olcsó), mert oda-vissza útra szól és most akkor töröl az utasok listájáról és majd megnézi, hogy mikor van olyan gép, amire még két utas felfér (Mr. Február, aki 60%-ért utazik, csomagot nem vihet, külön ülést nem kap, gyerekmenü nincs, szóval igazán problémás eset), ezt követően pedig kiszámlázza büntetést. Hogy mi van????? 1. miért fáj az a légitársaságnak, hogy én kifizettem egy jegyet, amit aztán nem használok? 2. mi a tetves francért nem mehetünk az eredeti géppel (jan 9-et határozták meg, mint leghamarabbi járatot)? 3. miféle bírságolásról beszélünk? Lehet, hogy azóta Einek végül sikerült velük beszélni és minden megoldódott, csak én még nem tudok róla, de most vérnyomásproblémákkal küzdök és legszívesebben kiállnék az erkélyre és onnan skandálnám, hogy dögöljön meg az összes légitársaság összes ügyintézője, valamint azok is, akik a fenti process-t kitalálták.

2 comments:

nyolc_mini_vese said...

Ezt nem értem, hogy a csöcsbe van az, hogy Mr. Február nem kap külön ülést? Csak nem kell felrakni a csomagtartóba (ahol nyilván van hely, hiszen ő nem visz magával semmit). Eh....

saturninus said...

mondhattad volna, hogy eredetileg visszafelé el akartad téríteni a gépet, és most örülhetnének, hogy elálltál a tervedtől.
azért remélem, időközben megoldódik az egész.
[milyen szépen is simul ez a "mindenki szemét" teóriába...!]