Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/21/2010

Filc

Mr. Február ma papírt és rajzeszközt kért, mivel a zsírkrétákat nem találtam, ezért odaadtam az én tolltartómat. Mire eszembe jutott, hogy mintha az alkoholos filcet is beletettem volna, már elég késő volt, mert Mr. Február fél arca, valamint Tojás úr alátétként használt laptopja is részben fekete volt. A gyerekről dörgöléssel, később bébifürdető és popsikrém bevonásával jól lejött a cucc, a laptophoz nem nyúltam.

Ezt követően mégis megkerestem a zsírkrétákat és kérésre sok kutyát és Süsüt rajzoltam, majd Mr. Február maga is készített néhány rajzot, köztük van ez is, ami engem ábrázol, bár szerintem a koncepciót utólag találta ki, majd berajzolta Gedeont is (ő az ábra bal oldalán látható):

No comments: