Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

7/27/2010

Randi-kit

Mostanában gumírozott, térdig érő visszérharisnyában és pocaktartó övben vadítok, valamint nem teszem ki a lábam a lakásból magnéziumtabletta nélkül - ha Mr. Február is velem tart, akkor a retikül tartalma természetesen kiegészül pelenkával és váltásruhával. Szexi... Arról nem is szólva, hogy beújítottam méretes fehérneműből - ez nehéz választás volt, először természetesen szemügyre vettem a kismamáknak készült darabokat, amik egyrészt- mint minden kismamának kínált termék - durván sokba kerültek, másrészt fazonra leginkább ejtőernyőhöz hasonlítottak. Ezt követően átmentem a normál női osztályra, itt kinéztem egy darabot, majd megkerestem a jelenlegi méretemet és rendre elcsodálkoztam, hogy ez mennyire gázul néz ki ekkorában. Végül vettem két szettet a leértékelt és újraakciózott készletből, majd a szülés után lefjetem a csipkét és csinálok belőle vitrázst a konyhában.

No comments: