Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/17/2008

Így készült

Ma fontos hiánypótló beruházásra szántam el magam: vettem képet a hálószoba falára. Illetve posztert. De azért nagyon elégedett vagyok, már régóta terveztem. Az egyik bökkenő az volt, hogy a falak nagyon gyengék, mert tkp. csak szigetelőanyagból állnak, és ezért majdnem semmit sem bírnak el, ezért igazi, keretezett kép az ágy fölé nem jöhetett számításba. A másik bökkenő pedig a földrengés, mert ilyenkor még a legjobban rögzített kép is fejbe találhatja az embert. Ezért keretezés helyett habkartonra kasíroztam a képeket (külön köszönet Andrásnak, aki a habkartonra kasírozás fogalmával megismertetett), vagy legalábbis öntapadós habkartonra ragasztottam őket és csak egyszer vágtam bele a középső kép szélébe.

3 comments:

kiselek said...

marha jól néz ki!!!

saturninus said...

kis kontrasztként:
az új irodámban pedig annyira kemények a falak (régi bérpalota), hogy három szög görbült el a kalapács alatt, amíg a negyediket fél centi mélyen be tudtam helyezni a falba.

habkarton habkarton habkarton
kasír kasír kasír

nyolc_mini_vese said...

"az új irodámban" LOL. Ez annyira felnőttesen hangzik :-)

Bandi, büszke vagyok rád!!!! A szomszéd néninek meg van ütvefúrója, ha gondolod. Egyszer kilyukasztottam vele a plafont. Mármint szándékosan. De nem "az új irodámban", sajnos :-))))