Tmogasd az Egy Sima Egy Fordított Egyesületet!

http://www.jougyekert.hu/hu/jo_ugyek_tamogatoinak/kovetek_es_vallalasaik/nevess_az_inkluzioert.html#.YUSUqH28pEY

10/16/2008

Mosómedve

Ma éjjel nem tudtam (tudok) aludni, ezért az erkélyen ültem (ülök). Innen vettem észre egy mosómedvét, aki az erkély alatt futott el, majd bekanyarodott az állomás felé. Hogy ne csak érdekes, hanem hasznos is legyen a blog, megpróbáltam kideríteni, hogy a mosómedve a környék természetes faunájához tartozik-e, vagy ez netán valakinek a szökésben lévő házikedvence volt, és kiderült, hogy a mosómedve igen komoly veszélyt jelent a környékre, legalábbis a Yokohama Egyetem szerint, ahol egy egész konferencia foglalkozott a témával, még tanulmányi kirándulást is szerveztek: "This tour visits a Japanese historical city, Kamakura. Kamakura, located in suburb of Tokyo, has rich natural and cultural heritage, but has been threatened by increase of invasive species such as raccoons." A jelentkezéseket a chipmunk@... email címre várták. Vessetek a mókusok elé!

Azért az valahol szomorú, hogy már szerda (csütörtök) van, és a héten eddig ez a legérdekesebb, ami történt. Holnap is kiülök, hátha erre jön egy rozmár.

3 comments:

kiselek said...

Unatkozik? Vásároljon mosómedvét!

saturninus said...

erről a jelenségről olvastam nemrég egy cikket a hvg-ben.
nem az unalomról, hanem a vadon élő állatok urbanizálódásáról.
vannak olyan helyek, ahol pl. barnamedvék kóborolnak az utcán (főleg éjszaka), és néha megesznek egy-egy embert is.
és mindez a rengeteg hulladék miatt.
az csalja őket oda.

Sara said...

És ők is veszélyt jelentenek a kulturális örökségre? "Fundamentalista barnamedvék rongálták meg az oltárképet" - The Washington Post